TEST: Petr Kotek má v sedle AGOGS Max už 1500 km

Přátele je to tady. Další kilometry a úspěšné završení milníku 1478 Km na elektrokolu AGOGS MAX model 2018. V rámci Dne bezpečnosti silničního provozu na Praze 12 jsme dokončili první fázi testování. Do poslední chvíle jsem zdolával poměrně velká převýšení v okolí Brd a Křivoklátské Vrchoviny. Co se povrchu týkalo 70 % asfalt, 30 % šotolina. To…

Přátele je to tady. Další kilometry a úspěšné završení milníku 1478 Km na elektrokolu AGOGS MAX model 2018.


V rámci Dne bezpečnosti silničního provozu na Praze 12 jsme dokončili první fázi testování.

Do poslední chvíle jsem zdolával poměrně velká převýšení v okolí Brd a Křivoklátské Vrchoviny. Co se povrchu týkalo 70 % asfalt, 30 % šotolina. To že AGOGS MAX je dokonalé kolo jsem již zmiňoval ale potvrzuje se mi to…

 

Nyní vezu AGOGS MAX na plánovaný servis a necháme vyměnit řetěz, který při velkém zatížení na nejmenším kolečku občas přeskočí. Na klasickém kole jsem měnil řetěz při cca 3000 km – zde je znát cca trojnásobný točivý moment.

A můj závěr? MAX je v perfektní kondici a jde na servis v podstatě preventivně (sám si o to říká blikajícím symbolem plochého klíče na displeji). Nový řetěz bych si samozřejmě uměl vyměnit sám, ale plánovaná prohlídka je součástí záruky.

Mám další cíl: Při testování AGOGS MAX chci je ujet na jedno nabití více jak 150 km za jeden den.

Tak už se nemohu dočkat…

Chcete také jako Petr Kotek poznat co umí Elektrokola ?

pujck-400x150-1

dsc02545-400x267-1 dsc02550-400x267-1 dsc02552-400x267-1 20180608_1707110-400x300-1