TEST: LOVELEC Folder 2015

Tato nízko-nástupová skládačka zaujme svým neotřelým lakováním v kombinaci zeleno-bílé, především příznivce Bohemky.  Jinak je to ale jednodušší a také levnější skládací elektrokolo pro uživatele, který se nevyžívá ani v rychlosti, ani v technologických finesách. Jak uvedl náš testovací jezdec Petr – skvělé kolo pro cesty babiček na zahrádky, za vnoučaty do sousedních obcí či za dědečky…

Tato nízko-nástupová skládačka zaujme svým neotřelým lakováním v kombinaci zeleno-bílé, především příznivce Bohemky.  Jinak je to ale jednodušší a také levnější skládací elektrokolo pro uživatele, který se nevyžívá ani v rychlosti, ani v technologických finesách.

Jak uvedl náš testovací jezdec Petr – skvělé kolo pro cesty babiček na zahrádky, za vnoučaty do sousedních obcí či za dědečky do hospod…  Výhoda možnosti relativně jednoduchého složení do kufru auta nebo do autobusu nabízí skvělou možnost kombinace jízdy na elektrokole a cestování jinými dopravními prostředky.

A to vše za cenu, kterou lze nazvat lidovou – 21.990 Kč včetně daně a ročního bezplatného servisu.

cimg9759-1078x516-1

Ve srovnání s modelem nízko-nástupové skládačky LowStep se Petr domnívá, že Folder je o trochu „lenivější“, zejména v dlouhých úsecích, ale díky určení kola toto není zásadní nedostatek.  Jako problém vidíme absenci madla pro snadné přednášení v rozloženém stavu.

cimg9743-e1439312377631-1078x516-1

 Jak jsme testovali?

  • Váha jezdce: cca 76kg i s baťůžkem
  • Výška jezdce: 182 cm
  • Režim asistence: Maximální (3. ze tří)
  • Teplota vzduchu: 31°C

A jak vidíte na obrázku níže, testovací jezdci serveru EBIKE.CZ se nebojí žádné trasy, ani když vede slavným hřbitovem v pražských Řepích.cimg9760-1078x516-1

Trasa až do úplného vybití baterie měřila 48,5 kilometrů a bylo na ní celkové převýšení 650 výškových metrů.   Testovací trasu v okolí Prahy si můžete detailní prohlédnout zde nebo po kliknutí přejít na interaktivní verzi na serveru Mapy.cz.

mapa1-1024x565-1

 

 

 

 

 

 

 

 

Verdikt serveru ebike.cz:  *** (3 z 5)

 

Ergonomie používání

Manipulace s kolem (vyváženost, přenášení)          🙁

Vyjímání baterie z kola                                               😐

Možnost transportu (nakládání auto, vlak..)            🙂

 


Elektropohon a ovládání asistence

Subjektivní výkon motoru      
–  Na rovné trase                                                      🙂
–  V kopcích                                                              😐

Hlučnost a vibrace motoru                              😐 

Přesnost záběru sensoru šlapání                    🙂

Jízda bez asistence motoru                                 🙂

Ovládací panel ekola (display / tlačítka)              😐

Připojení nabíječky a rychlost nabíjení                  😐

 

Mechanické vlastnosti ekola

Přesnost řazení / dostatečnost převodů                 🙂

Funkce a účinek brzd                                               🙂🙂

Možnosti nastavení posedu                                      😐

Zvuky, které kolo vydává při jízdě                           🙁

Další informace o elektrokole LOVELEC Folder