TEST: Berounsko a Brdy křížem krážem na Giant Explore +3

Elektrokolo je náramně chytlavé kolo…když na něj nasedneš už se ti z něj nějak nechce dolů a ani pak nechceš to obyčejné kolo. Jsem Martin a tohle jsou mé dojmy z elektrokola Giant Explore +3 „Středový Pohon Yamaha má neskutečně výkonný motor oproti motorům od firmy Bafang které jsme měli možnost otestovat například na kole Crussis e-guera 7.3…

Elektrokolo je náramně chytlavé kolo…když na něj nasedneš už se ti z něj nějak nechce dolů a ani pak nechceš to obyčejné kolo. Jsem Martin a tohle jsou mé dojmy z elektrokola Giant Explore +3


„Středový Pohon Yamaha má neskutečně výkonný motor oproti motorům od firmy Bafang které jsme měli možnost otestovat například na kole Crussis e-guera 7.3 o kterém třeba v dalším článku“

 

 

Jmenuji se Martin, je mi 39 let, vážím 76 Kg a jsem z Hradce Králové

tuxpi-com_-1529298685-400x400-1

Parametry testovací trasy

Slunečny a teplý den s teplotou kolem 27°C

Vzdálenost: 47 | 65 | 74 Km

Převýšení trasy: až 827 m n.m.

Den 1

Celková vzdálenost: 67,2 Km

Vodní nádrž Klíčava stav baterie 50 %

Broumy stav baterie 35%

Cíl Stav baterie 14%

martin_giant-explore-3_mapa_den_1-1024x556-1

 

Den 2

Celková vzdálenost: 75 Km

Padrťský rybník stav baterie 53 %

Cíl Stav baterie 8%

martin_giant-explore-3_mapa_den_2-1024x563-1

Den 3

Celková vzdálenost: 58,9 Km

Stav baterie 50% Většinou rovinatý terén

martin_giant-explore-3_mapa_den_3-1024x560-1

Mé dojmy z Elektrokola

Středový Pohon Yamaha má neskutečně výkonný motor oproti motorům od firmy Bafang které jsme měli možnost otestovat například na kole Crussis e-guera 7.3 o kterém třeba v dalším článku. 

U E-biku Giant Explore +3 se vyplatí neustále hlídat stav baterie. Přestože kapacita baterie je 400 Wh tak je dle mého nedostačující na tak výkonný motor Yamaha. Určitě by se kolu hodila baterie s vyšší kapacitou alespoň tedy 500 Wh. Při jízdě v režimu Eco+ a Normal u strmějších stoupání byl na stejné trase na které byl testován i motor Bafang a i Yamaha stejný dojezd, a to maximálně 70- 80 km.

Při používaní režimu Sport a Sport + na stejné trase odhadují až poloviční výdrž akumulátoru. Kolo bylo značně tvrdé a do náročnějšího terénu bych určitě volil, celo odpružené kolo nebo aspoň odpružené sedlo. Druhý den jsme už nevěděli jak si máme sednout 🙂

Kolo Giant Explore +3 je  dle mého názoru vhodné do náročnějšího terénu se strmějším stoupáním, motor Yamaha má velkou sílu a hravě si s tím poradí. Dle mého názoru je určitě vhodné jen na kratší vyjížďky do 50 km.

pujck-400x150-1

Foto z testování

 

martin_giant-explore-3_v_akci_selfie-1 martin_giant-explore-3_v_akci_oba-e1531718275866-1 martin_giant-explore-3_vakci-1 martin_giant-explore-3_v_akci_2-1 martin_giant-explore-3_test-1